Wizytówki, to pierwsza forma kontaktu bezpośredniego z potencjalnym klientem czy partnerem biznesowym. Warto więc skupić się na tym, aby były nie tylko czytelne, ale przede wszystkim profesjonalnie wykonane. Wielu z nas jest wzrokowcami, co oznacza, że poza podstawowymi informacjami teleadresowymi firmy, na wizytówce powinno znaleźć się coś ciekawego, np. logo, co zapadnie obdarowanej osobie w pamięć. Dzięki temu możemy mieć nadzieję, że klient do nas wróci.
Blue Art Studio zajmuje się profesjonalnym projektowaniem i wydrukiem wizytówek. Możesz dostarczyć nam własny projekt, a my zweryfikujemy go pod względem atrakcyjności i możliwości wydruku. Zależy nam na tym, żeby klient był zadowolony, dlatego widząc, że w wizytówce można coś poprawić – informujemy o tym zamawiającego. Kontakt z klientem na każdym etapie realizacji zamówienia jest tym, co wyróżnia nas spośród innych drukarni.
Chcielibyśmy opowiedzieć Wam trochę o wariantach wizytówek jakie mamy w ofercie.
Wizytówki standardowe wykonujemy na papierze kreda mat 350g i jest to najtańsza i najszybsza opcja. Jeżeli potrzebujesz wizytówek "na już", to jest to produkt dla Ciebie. Dzięki profesjonalnym maszynom, które posiadamy, kolory są żywe, a tekst ostry. Wizytówki standardowe doskonale sprawdzą się również jako karty lojalnościowe, gdzie klienci będą mogli zbierać pieczątki, albo podpisy, aby dostać rabat na zakupy w Twoim sklepie lub na świadczone przez Ciebie usługi. Wizytówki mogą posiadać proste albo zaokrąglone rogi.
Twoje wizytówki możemy również wydrukować na papierze ozdobnym. Wybierz papier który najlepiej pasuje do Twojego designu. Może popierasz działania ekologiczne - wizytówka na papierze eko będzie świetnym rozwiązaniem, który uwiarygodni Twoją firmę. A może coś ekskluzywnego i delikantago jednocześnie? Świetnie sprawdzi sie minimalistyczny nadruk na papierze w kolorze ecru z niebanalną teksturą. Wykonamy dla Ciebie również wizytówki z białym poddrukiem lub z białym tuszem. Wizytówki na papierach ozdobnych mogą posiadać proste albo zaokrąglone rogi.
Aby wizytówka standardowa dłużej "pobyła" w portfelu naszego klienta i szybko się nie niszczyła, możemy ją zafoliować folią matową, błyszczącą lub soft touch. Folia błysk sprawia, że wizytówki są lekko śliskie i błyszczące oraz że kolory stają się bardziej wyciągnięte i nasycone. Świetnie sprawdzi przy ciemnych wizytówkach, aby wyciągnąć głęboką czerń oraz przy mocnych kolorach, aby bardziej je podkreślić. Folia matowa służy przede wszystkim zabezpieczeniu wizytówki przed przerwaniem się albo przed wycieraniem się koloru, szczegónie na rogach wizytówki. Kolory przy matowej folii stają się troszeczkę bardziej stonowane i mniej "krzyczące". Folia soft touch, jak nazwa wskazuje, jest bardzo miła i delikatna w dotyku. Jest to rodzaj folii matowej, który sprawia, że wizytówka robi się bardzo elegancka, jedwabista. Folia soft touch sama lub w połączeniu z dodatkowymi uszlachetnienieniami (złocenie, lakier UV) na pewno sprawi, że klient zwróci na Twoją wizytówkę uwagę.
Ciekawym uszlachetnieniem wizytówki jest lakier wybiórczy UV. Drukujemy wizytówkę standardową, którą później pokrywamy folią matową, lub folią soft touch (nie można efektu uzyskać na folii byłsk, ani bez foliowania wizytówek). Oprócz projektu w wersji "do druku" tworzymy także specjalną maskę, która "wybiera" na jakie części wizytówki będziemy nakładać błyszczący przeźroczysty płaski lakier UV. W efekcie końcowym mamy matową w dotyku wizytówkę z elementami błysku na ważnych elementach np. na naszym logo. Można tworzyć ciekawe efekty wizualne, a Wasz potencjalny klient na pewno zwróci uwagę, że Wasza wizytówka wygląda inaczej niż papierowy standard.
Lakier wybiórczy UV 3D to druga opcja uszlachetnienia, która zapadnie Waszym klientom w pamięć - uwierzcie nam, bo wiemy to z doświadczenia naszego oraz naszych klientów :) Tak samo jak przy wizytówkach z płaskim lakierem, drukujemy najpierw standardowe wizytówki, foliujemy miękką w dotyku folią soft touch, a następnie nakładamy na wizytówkę lakier UV 3D według wcześniej zaprojektowanej maski. Jest on wypukły i zdecydowanie wyczuwalny pod palcami, co na pewno od razu zauważy Twój klient, kiedy podasz mu wizytówkę. Świetnie nada się również do zapisania tekstu na wizytówce alfabetem braila.
Jeśli chcesz aby Twoje wizytówki stały się bardzo ekskluzywne, to chcielibyśmy przedstawić Ci formę uszlachetnienia jaką jest złocenie lub srebrzenie . Cała wizytówka pokrywana jest folią soft touch, dzięki czemu jest bardzo miła w dotyku, a elementy lakieru w kolorze złota lub serbra połyskują w zależności od odbicia światła oraz są wypukłe i wyczuwalne pod placami. Jeśli Twoja marka jest ekskluzywna albo kieruje swoje produkty do klientów VIP, to będzie to świetna opcja dla Ciebie